Wilt u meer of juist minder uit uw abonnement halen? Bel ons voor een passende oplossing.
Dit is afhankelijk van het soort abonnement dat je hebt. Als je gebruikmaakt van een aanbieding, dan kun je het abonnement op AutoWeek opzeggen tegen het einde van de kortingsperiode. Dat kan tot een maand voor het einde. Betaal je het reguliere tarief, dan is de opzegtermijn één maand.
Opzeggen kan gemakkelijk via onze online-selfservice bovenaan deze pagina. Ook kan je met korting een andere leesvorm proberen. Ontdek de mogelijkheden hier.
Wil je AutoWeek opzeggen, maar is je kortingsperiode nog niet afgelopen? Je kunt gewoon opzeggen en het abonnement zal dan worden beëindigd met ingang van de einddatum van de kortingsperiode. De minimale opzegtermijn is altijd één maand.
Je kunt AutoWeek gemakkelijk en snel opzeggen door te bellen naar de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09.00 tot 17.00 via 088-5500250. Ook kun je online opzeggen door bovenaan deze pagina in te loggen.
Je kunt je nieuwe abonnement herroepen binnen 14 dagen na ontvangst van het eerste nummer. Binnen deze periode kun je zonder kosten afzien van de bestelling.
Het herroepen van je abonnement kan telefonisch binnen de standaard openingstijden, het telefoonnummer is te vinden op MijnOmgeving. Het is ook mogelijk te herroepen via het herroepingsformulier. Het kan enkele werkdagen duren voordat dit is verwerkt. Je kunt je abonnement niet online herroepen.
Dit zijn de standaardtarieven:
AutoWeek € 20,50 per maand - € 4,73 per week
AutoWeek Campers € 17,48 per halfjaar - € 6,99 per nummer
AutoWeek Classics € 22,49 per kwartaal - € 7,50 per maand
Bovenstaande tarieven zijn geldig per 1 januari 2025
Je kunt je AutoWeek-abonnement op diverse manieren wijzigen.
Je kunt altijd:
Je kunt in veel gevallen ook:
Je opties zijn afhankelijk van of je gebruikmaakt van een actie, of een maandelijks verlengd abonnement.
Allereerst gecondoleerd met het verlies van je dierbare.
Dit is een verdrietige periode waarin je waarschijnlijk veel moet regelen. Wij helpen je graag met het stopzetten van het abonnement zodat je daar niet meer naar om hoeft te kijken. De stopzetting is direct en kosteloos en klantgegevens worden geblokkeerd voor verdere marketingdoeleinden. Je meldt het overlijden het snelst via het formulier 'overlijden'. Lukt het niet om het overlijden digitaal te melden? Dan kun je bellen met onze Nabestaandendesk op telefoonnummer 085-0004976.
Maak voor het doorgeven geen gebruik van de reguliere opzegmogelijkheden. Deze opzeggingen worden automatisch verwerkt en de klantgegevens worden dan niet direct geblokkeerd.